måndag 30 maj 2011

Jag är sjukledig från jobbet denhär och veckan tidigare, bellis har varit febrig och prickig men är frisk nu. Vi har bokad in en hesa-stockholm kryssning. Vi har fått låna bellis fasters cykel över sommaren och jag bara väntar tills dagen såret under foten har lekt så jag kan ta en tur med cykeln! Bellis och pappa har varit ute och cyklat några gånger redan och hon tyckte det var så skoj!


Vi har också grillat för första gången iår, nam.
Där brukar vi klättra upp och rutcha ner, bella vill bara meeera meera!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Skickar du mig din adress (housewife.papper (at ) hotmail.com) så jag kan skicka skorna åt dig :) Ifall du ångrat dig sätter jag dem till salu på nytt.

    SvaraRadera
  2. men vad sjutton! har mailat dig 2 mail nu och enligt min mail har dom blivit skickade till din. :|

    SvaraRadera