onsdag 10 augusti 2011

Min gullegris Izabelle blir snart 2 år, hon har växt och lärt sig så mycket det senaste halvåret!
Hon pratar 4 -ords meningar, säger till då hon ska kissa fasst hon har blöjan på (vi måste nog sluta med dendär blöjan nu).
Mycket kan man förhandla med henne fasst hon har väldigt stark vilja, vi kompromissar rätt mycket här hos oss och oftast går det bra.
Hon kan en massa saker och det mesta vill hon göra själv men ibland vill hon vara liten och leka bebis/docka och bli vaggad i famnen.
Hon har bra humor och tycker om att skämta. Hemma pratar hon ofta om Wendy, Mikaela, Joel och andra vänner och vill leka men då vi kommer bland andra barn blir hon tyst och fundersam och först hemma pratar hon glatt om dom och lekarna. 
Hon är så duktig min tjej och jag är glad jag kan vara hemma med henne så mycket som jag är. Jag är stolt över henne och hon kommer att bli världens bästa storasyster!

5 kommentarer: