torsdag 25 augusti 2011

Nu har dottern sovd heela natten själv i egen säng och eget rum, bara så där!
De går bra då pappa nattar :) Nu kommer pappa natta ännu 3 dgr frammåt så kanske jag skulle ta tummen ur och fortsätta med att hon ska sova i egen säng sen.. Men lättare sagt än gjort, tips någon?
Problemet är då att hon ska kramas hela tiden och jag har provat med att säga att vi kramas mera senare men då blir hon helt hysterisk, och att sträcka och lyfta henne i famnen tusen gånger orkar jag liksom inte..
Skulle inte hon bli så hysterisk att hon faktiskt skulle hyperventilera, skaka och spy av att jag säger gonatt och försöker lugna ner henne med att prata så skulle det vara mycket lättare. Jag förstår inte hur hon kan vara så rädd att jag går ännu, jag kommer ju alltid tillbaka!
Hur har ni andra gjort?


2 kommentarer:

  1. nej gud va gullit foto på bellis :D

    SvaraRadera
  2. hehe jåå, speciellt då man vet att hon har dendär minen ganska ofta :D

    SvaraRadera