fredag 21 oktober 2011

Hormoner!

Nu har jag och tjejen precis kommit hem från shopping på stan. Kön till nyöppnade BR var helt löjligt lång så den butiken struntade vi i och tur var nu det för nu har jag ännu en gång trott att vi är rika och dragi hem en massa tavara. Förlåt Mathias, men sidu jag bygger bo...

Nå i bilen hem började jag stortjuta då vi hade en ambulans med blinkorna på bakom oss och det var så fiiiint då alla stannade och släppte snabbt förbi ambulansen! Fniss.. Det är ju sen verkligen inte första gången vi råkar på en ambulans i trafiken. Jag snyftar för fullt och försöker dölja det från bella men då hon frågar vart den tog vägen brister det igen "den har bråttom då den ska å hjälpa nån" buhuuuuuuuu.

gud.

1 kommentar:

  1. Oj oj, dessa hormoner;) Känner igen mig helt och hållet! Och vi struntade också i BR efter att ha sett kön.

    SvaraRadera