tisdag 25 oktober 2011

Idag har vi en rolig dag. Började med att sitta 2 h i skolan, jag skulle kunna sitta där för alltid känns det som. Då lektionen var slut gick jag själv på stan i någon timme. Tänk, jag fick äta lunchen helt i fred! Sen var det rådis + läkare. både rådis "tanten" och läkaren är så jätte trevliga så det är bara roligt att vara dit stup i kvarten. Livmodertappen min hade kortats av lite så vi får fara på ett 3dje ultra och kolla nogrannare, jippiii, hoppas vi får se könet nu denna gång! hehhe.
Fasst viktigaste är nog att ta de lugnt och att kotten hålls där i magen ett bra tag ännu, men de tror jag nog den gör.

Ikväll ska bellis och jag till en vän på me&I party, är det någon som vill ha nått plagg så kan jag beställa på samma gång?
Imorgon skall jag till skolan för näst sista gången på en tid frammåt. Varför har jag inte varit såhär into tidigare, känns som att det är lite för mycket roligt nu på ett och samma gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar