onsdag 16 november 2011

Imorgon kväll skall jag till frissan för i allafall ny färg i håret. I åtminstone ett halvår har jag velat,klurat och funderat ifall jag vågar kapa av håret till en snygg page och nu är det förståss samma tankar som far runt i mitt huvud. ska jag, ska jag.. jo.. nää.. joo?
Inte föratt jag skulle sakna mitt gamla långa hår för det skulle jag verkligen inte göra, men skulle jag passa i någon snygg frisyr? Och dessutom nu då jag är gigantisk och blir ännu gigantiskare skulle det int bara se fånigt ut med ett litet huvud och stor kropp? Mitt långa hår som jag tuperar volym i ger ju bra balans där iaf..

Jag vill så jätte gärna och jag får ju aldrig veta om jag passar före jag provar och det är så jätte tråkigt att alltid mesa ur och behålla det vanliga trygga.



2 kommentarer: