onsdag 23 november 2011


Vi har haft mommo på besök och det har minst sakt varit skönt. Hon har städat massor, lagat all mat. sprungit efter bella och strykt och hjälpt mig hänga upp julgardinerna! Bella har varit överlycklig och väldigt vild dom här dagarna mommo varit här. jag har mest legat på soffan och stickat (!?) och faktist fått påbörjat mina skoluppgifter. Har jag försökt vara med och leka har det bara kommit "gå bort mamma" och likadant var det med tandborstningen och att komma och torka då hon varit på wc, "gå bort mamma, Mommo komma!"..  
Jag var lite rädd för att hon skulle gråta ögorna ur sig och vilja följa med henne då vi vinka av henne vid tåget men det gick riktigt bra ändå. vink vink hejdåå syns sen åså for vi hem och myste i soffan framför mumin.
Så nu duger jag bra igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar