tisdag 10 januari 2012

Nog är det ju faschinerande att en liten orkar vara på så gott humör allt som oftast trots ont i magen, diarre` och spyande. 10 minuter sen spydde hon och nu hoppar och dansar hon till "flygande mattan" på tvn.
2 veckor sen jag hade dethär samma så låg jag helt död dom 8 dagarna, orkade knappt prata. Denhär damen däremot pratar för fullt och är ganska lik sig själv.
Kanske därför jag blir lika förvånad varenda gång hon säger att hon måste spy och tror varje gång är sista gången.

Idag var jag till rådgivningen på sista läkarbesöket medans bellis var hemma med fammo. Alla värden är bra och huvudet var lågt nere. Ingen tapp och hon sa att det nu är fritt fram att föda, men 2 veckor skall den nog hållas inne ännu har jag bestämt. joojoo..




2 kommentarer:

  1. Hejsan =)

    Jag undrar hur länge du och din kille hade varit tillsammans innan Bella föddes?

    SvaraRadera
  2. hej, vi firar 4 år tillsammans nu om någon månad så vi hade då varit ca 2 år tillsammans före bella föddes, ca 1 år före jag blev gravid.

    SvaraRadera