onsdag 7 mars 2012

Egentligen fick jag denhär awarden av Josefin för längesen, men jag är en väldigt slö bloggare och jag tror inte riktigt det finns nån intressant fakta om mig men här kommer lite tråkig fakta iaf..

1. Jag börjar  skratta så tårarna spruta åt oftast ingenting då jag är väldigt trött, inget konstigt med det men nu händer det minst var 3 dag/kväll.

2. Jag vill vara hemma med barnen länge men samtidigt kunde jag spola framåt tiden tills barnen är på dagis och jag kunde studera.

3. Jag är beroende av socker och det är inget jag är stolt över. Kan därför få riktig ångest då Bella äter nått sött då jag inte vill att hon ska gå samma öde. Jag borde själv inte äta så att jag kan vara ett gått exempel åt henne.

4. Jag tycker om att fundera på problem, egna och andras. Jätte intressant och roligt att ( iaf försöka ) lösa problemen.

5. Jag tycker ( oftast ) om att städa.

6. Jag är dålig på att stava, har alltid varit och kommer alltid att vara. jag lär mig aldrig. Hah.

7.  Jag avskyr mina tänder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar