tisdag 27 mars 2012

Såklart fick jag spysjuka just den veckan vi har mest program och saker att göra. Jag har också tyckt att vi haft lite för mycket bra flyt senaste tiden så där var då bakslaget. Men helt okej, igår spydde jag som en gris och gick och sova med minstingen klockan 9. Bella var ju som tur hos fammo så jag har vilat rätt ordentligt och hon har det nog mycket bättre där. Hoppas hoppas hon inte blir sjuk nu bara. Efter mitt gris- spyrace blev det bra efter en hel nattsömn och feber. Nu mår jag helt okej, lite trött och svag bara. Emelie sover ute i vagnen nu och jag har kokosbollssmet i kylskåpet, snart ska jag rulla och äta. Jag är vrålhungrig och skåpen gapar tomt. Nå, kokosbollar är ju aldrig fel?

4 kommentarer:

  1. Oj fyy för spysjuka! Krya på er! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om det nu va spysjuka.. Brukar int sånt håll på längre? Ja e som helt återställd å int verkar nån annan här ha nå fel. Men vi får vell se..

      Radera
  2. Nå bra så! Eller så e du gravid, Höhö :O

    SvaraRadera