tisdag 13 mars 2012

Urk, vilken natt! Jag gick och lade mig 23.30 vilket är alldeles för sent. Emelie sov från klockan 22 nångång och vaknade då Izabelle kissa ner sig i sängen och var väldigt lessen. Hon fick sova med oss då vi är för lata för att bädda nytt i hennes säng mittinatten.
Det blir ju ganska trångt nog med 4 st i en perus dubbelsäng och Bella bara klaga och gnällde och vila int sova alls. Jag sku pajja henne på kinden, magen och hålla handen och sen sku hon pajja mig och hålla Emelies hand o.s.v.
Kl 06 nångång somnade hon och 07 vaknade Emelie och var pigg. Gahh! Men hon log så gulligt så vi steg upp och åt frukost. Nu, en timme efteråt sover alla förutom jag. Jag som har dom mörkaste påsarna under ögonen. Vore det inte för att jag skall på min eftergranskning om nån timme skulle jag absolut krypa ner under täcket igen.

1 kommentar: