söndag 22 april 2012

Igår var vi på fest hela familjen. Efter barnkalaset åkte den äldre till mommo på pyjamasparty och vi fortsatte kalasandet, den yngre sussade ute i vagnen nästan hela kvällen. Jag drack nästan en hel cider och rökte en cigarett men vid midnatt gav jag upp och åkte hem med tjejen. Farsan lämnade där med dom andra farsorna till morgonen.
05.30 vakna bebuten och 8 ringde jag bellis och fråga om jag får komma efter henne. Det fick jag, men istället för att åka tillbaks hem for vi till dammbrunnen. Bellas tunga såg hurja ut och hon hade ont. Sen fick hon feber och har spytt pga hostan 2ggr. Imorgon ska vi till hvc och ta svalgprov.

Meeen positivt idag är att jag har fått loftet städat och bäddat rent. Vi har glass i frysen och jag ska söka mig till sängen direkt barnen somnat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar