tisdag 15 maj 2012

En dålig natt har vi bakom oss och jag är så ovan att jag knappt lever idag. Nångång efter 03 somnade tjejerna, den äldre mellan oss och den yngre i livräddaren Babybjörn. Förskylda är det båda två och jag börjar faktiskt känna av lite halsont. jäklar, varför måste jag alltid vara sjuk samtidigt som barnen då Mathias är på jobb? Antagligen just därför. Nå, nu sover dom båda ute i vagnen. Den ena har sovit 4h och den andra snart 2h. jag är så trött att jag heldre tar en promenad och håller mig själv vaken än tar fighten att få dom ( mest den äldre) att sova inne. Det blir raivari efter raivari och allt som oftast slutar det med att hon förblir vaken. 
Kanske jag nu iställer har förstånd att gå och sova direkt dom slocknar i kväll? I allafall borde det inte komma nått bra på TV ikväll.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar