tisdag 1 maj 2012

 Vi for till torget efter frukosten, emelie sov och bella va på ståbrädan så vi kom oss fram smidigt. Bella ville hoppa i "pomppu linnan" och de fick hon men direkt skorna åkte av ville hon inte mera. Hon kunde ju ha sakt de före jag pröjsat. Istället ville hon åka karusell och det såg också roligare ut än vad de var. Sen gick vi till en park och det var mycket roligare, synd att det blåste så kallt bara. Hela mitt huvud värkte då vi kom till astor och jag hade knappt någon röst kvar. Vi åt och barnen somnade i bilen påväg hem. Mathias for till bygget och mommo kom hit. En helt bra 1 maj och årsdag har vi haft. Högtider brukar inte gå så bra hos oss, jag har alltid så höga förväntningar så det slutar med att jag blir besviken. Men det gick bättre nu så kanske nästa år blir riktigt bra..
Skönt att det är vanlig onsdag imorgon.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar