onsdag 6 juni 2012




Nog är det fint med sommaren bara arma allergin skulle ge med sig, hela lilla familjen reagerar på ett eller annat vis nu under 4 veckors tid. Det är nästan så att man längtar till hösten.
Husgrunden har sambon börjat fixa på och jag skall i början på nästa vecka släpa flickorna till bibban efter   böcker så skall jag börja på mitt skolarbete, i tid denhär gången. 




Vi har för någon dag sen plockat en hel massa maskrosor och lagat monstermammas muskelolja. Systrarna leker och bråkar vartannat. Lillasyster har blivit duktig på att nappa tag i storasysters hår. Och ser ni mina sommarskor, fodrade tofflor 7 storlekar för stora. Snart Mathias ska jag skoshoppa!

Vi har varit till Dress like Marie. Massor med kläder och underbar personal!


Och Bella har räffsat på gården från morgon till kväll. nästan iaf. Nu sover tjejerna och jag laddar väskan med pastasallad och vatten för snart skall vi picknicka i staden och Bella ska få leka av sig i den länge saknade parken. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar