tisdag 5 mars 2013

Jag fick några frågor!

- "jätte fina bilder :) Ni verkar ha det så bra:)så rolgit att läsa din blogg.får man fråga lite om framtiden?kommer du vara hemma å njuta med dina små,hur länge?vill ni ha flera småhade ni flyttat in i huset nu? :) förlåt iförväg om du inte gillar frågorna..;P "

Jag har absolut ingenting emot frågorna, men lite konstigt känns det att svara till någon anonym. Så, ett förnamn vore dock trevligt.. :)) Men jaa, vi har nog det bra trots dåliga förutsättningar :))

Men vi har en ljus framtid till mötes och jag och tjejerna är jätte tajta! Och nu i höst får vi färdigt vårt hus så barnens pappa blir mera delaktig i vår vardag.
Slipper jag in och studera på heltid kommer barnen att börja dagis efter sommaren, men bara några dagar i såfall. Emelie är ändå bara 1,5 år då så vi får se. Mera barn vet jag inte.. Inte nu på flera år iaf, men kanske en sladdis då flickorna går i skolan? :) 



2 kommentarer:

  1. Oj ursäkta jag trodde jag skrev mitt namn efteråt.Men här sitter en 24årig 2barnsmamma från Jakobstad vid namn Malin :) jag verkade nyfiken men jag menade int på he sättet..klumpigt av mig :P

    SvaraRadera
  2. Du har en utmaning på min blogg:)

    SvaraRadera