fredag 25 mars 2011

Var precis med om första trots anfallet eller vad man nu skall kalla det, det där slänga sig på golvet och vråla i butiken som man har läst och hört om. jippi!

Vi var först till cittari och där gick det riktigt bra som vanligt men sen for vi till hemtex, hon fick gå själv bara hon höll mig i handen och det gick bra. Men sen fick hon syn på en nalle som hon snabbt nappa tag i och krama och pussa, jag försöka sig att nallen bor här med  dom andra nallarna och bellis bara "ahaaaa naana ahaa naana puss naana"
Nåå, jag plocka åt mej det jag skulle ha medans hon gosa med nallen och sen fick hon världens utbrott då vi skulle lägga bort nallen, förtåss. Tidigare på andra ställen har det gått bra att hon bara vinkar hejdå och t.ex andras leksaker. men nu gick det int alls. hon vrååla och vrååla och blev helt spaghetti i benen och bara vila ligg på golvet eller spring iväg.

Väl framme vid bilen protestera hon som aldrig förr och jag svettades, men med ett knäckebröd i handen var hon nöjd hela vägen hem, och sen somnade hon! gud så skönt att packa upp alla grejer i lugn och ro efter ett sånt krig.
Och nu sover hon ännu och jag äter kex, aah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar