måndag 9 maj 2011

Vi har precis gått en 1½h promenad i fin vädret, mest skulle jag ha velat ligga och sola på terassen i all ro men tjejen vill inte sova om dagarna. Så jag gick och gick och gick, först gick vi båda och varenda gång jag frågade bella om hon vill hoppa upp i vagnen skrattade hon till och sa " Nääääää", tills hon mittiallt peka och sa "diiit", Så hon ska tydligen ha all kontroll själv, förstår  Nu kokas det kaffe och jag tänkte dricka det ute.
Ikväll far bellis på pyjamasparty till fammo & faffa, jag skall jobba till midnatt och till tandläkaren följande dag. Pappsen har vi på kurs i åbo enda till torsdag.



Och hon som aldrig velat ha tutt ville plötsligt ha med sig den ut, köpte nya fina i rätt storlek nyligen och tänkte att den kan vara bra att bita på då tänderna bråkar. Men nää, bäst är det att bita på mamma! Nå, fina är dom marimekkos napparna iaf.

2 kommentarer:

  1. Oj så stor hon har blivi! Bestämmer själv:)

    SvaraRadera
  2. Stort tack för ditt stöd och för att du skrev på med ditt namn!
    Det betyder mycket för mig och min familj <3
    Kram,
    Åsa

    http://asahoffman.blogg.se/2011/may/namninsamling-for-rattvisan.html

    SvaraRadera