tisdag 13 september 2011

Jag har blivit jätte dålig på att ta bilder på senaste tiden, orkar inte släpa med kameran någonstans mera.
Vår lilla digikamera har tappat några skruvar och borde fås fixad för det skulle vara väldigt kul att filma tösen då hon sjunger så fint. Eller kanske man kunde tejpa.. Nu har vi makaronilåda i ugnen och tjejen har sovd sin dagslur på 3h! Hon vaknade först efter 1½h men sa bara "neeejneeej" då jag öppnade terass dörren och frågade om hon sovit färdigt, så okej hon fick sova mera. Så jag bakade kladdmuffins. why oh why gjorde ja det?! jag åt 4 på raken och nu mår jag så jäkla skit. blodsockret for upp och ner raketfart och som tur fick vi hem pappsen nu för jag känner mig lite förlamad.. jag. ska. aldrig. mera. äta. socker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar