måndag 5 september 2011

Nu börjar nog flunssan känna sig besegrad i allafall för min del, dottern är snorig ännu men börjar bli sitt gamla jag igen. Pappan påpekade att han har ont i halsen före han stack iväg på jobb så han är nog sjuk imorgon om inte redan ikväll. Idag ska vi ta oss ut på promenad efter lunch, vi har inte varit ute på nåfra dagar så det lär behövas.

Min mage har börjat växa lite i taget och vi har andra ultrat om 2 veckor, ska bli jätte roligt och hopperligen får vi se om det är en kille eller en tjej! Sen så har jag också börjar fundera på syskonvagnar igen, före jag var gravid var jag helt inne på att vi skulle behöva en men bellis har velat sitta så lite i vagnen nu så vi har tänkt att det vore onödigt med en dubbelvagn. Men nu börjar jag snöa in mig på dom igen, det är ju vinter då syskonen anländer så kanske det vore mysigt att kunna bädda in bellis i vagnen på promenaderna då hon inte orkar gå mera? Hopperligen sover hon ännu en tupplur dagtid också.
Bellis kommer att vara knappa 2år 4mån då hon blir storasyster, nog kan man vell sitta i vagn då ännu?



                               
                               

                               


2 kommentarer:

  1. först då man kollar gamla foton fattar man hu stor bella ha blivi , sjukt ! du har no ingen beibi nåmer :p

    SvaraRadera
  2. ja gud, fick nog en tår i öga då ja kolla igenom bilderna. å då kolla ja int dide riktit baby bilderna från första månaderna heller. tur de kommer en till snart :D

    SvaraRadera