fredag 23 december 2011


Rådis besöket gick bra som vanligt, bella tycker om deras alla leksaker. Bebis låg med huvudet lågt som den gjort några veckor och allt var bra förutom då kanske min viktuppgång.. Det är ju nog helt normalt men känns ändå inte bra då jag hade så svårt att få bort kilona förra graviditeten. Men samtidigt är det så gott med onyttigheter. suuck.

Idag ska vi laga en massa julgodis och försöka städa lite. fast då igen så har jag tänkt göra samma saker nu varenda dag så får se om det blir till nått idag heller.. Stackars Mathias som hamnar att göra allt här dom få timmarna han är hemma. 

Sen så har vi nog fulaste granen i byn men det göööör inget.


Och ganska söt och fjantig dotter har jag




Babykläderna ska tvättas och jag fick ner dom från vinden några  dagar sen men där lämnade det då.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar