onsdag 25 januari 2012

Här på BB har vi det lugnt och skönt, jag och lillasyster. Jag är så otroligt stolt över hur duktig bella är. Hon har förstått allt jag babblat om sjukhus och syskon hitådit och tar det så otroligt bra. Hon är liksom redo att vara storasyster nu. Visst kommer det säkert ännu någå problem men jag var främst orolig över morgonen då jag mittiallt är borta och att säga hejdå då vi lämnar hit ännu några nätter. Men det gick helt sjukt bra. Som världens naturligaste grej! Aaah <3

3 kommentarer:

  1. De e så ofattbart än att Bella blivit storasyster och ni har en RIKTIG BEEBIS!! Ja måste nog se de med egna ögon innan jg får in de i min trånga skalle :)
    Hon e så duktigt Bella! O så stolt hon är på bilderna! Åååh, jag blir riktigt tårögd!

    Hoppas ni har de bra där på mysstationen (BB) :)

    SvaraRadera
  2. Stort grattis! Åh vilka ljuva bilder. Stolta storasyster! Hoppas du mår bra! Kram

    SvaraRadera
  3. Åh så söta flickor:) Grattis igen:) Längtar så tills Theodor får träffa sitt syskon för första gången! (Å tills jag får träffa honom/henne också såklart;))

    SvaraRadera