tisdag 24 januari 2012


Gulleplutti Bella pratar ganska tydligt och har nästan aldrig haft nått ord hon int kan säga, R lärde hon säga ganska sjuabbt också men det finns ett ord, örhänge. Det blir alltid "ringrööra" och varför förstår jag inte men det låter ganska gulligt. Hoppas hon säger det länge.

Vi har inbandat barnkanalens "flygande mattan" program där dom sjunger och dansar. Idag ville Bella se på ett speciellt avsnitt där dom sjunger "elektriskt"  och Saades "popular" och Bella hoppar, dansar och sjunger. Hon sjunger med hela tiden och det låter så gulligt då man hör vad hon sjunger, t.ex popular blir "bamse pö". 

Jaha, nu börjar jag få sammandragningar igen. Igår hade jag riktigt smärtsamma med 10 min mellanrum och sen efter några timmar slutar dom bara. Liksom what!? NEJ. Varför slutar dom!


1 kommentar:

  1. Va jobbigt att dina sammandragningar e så från och till... Hoppas att det kommer igång på riktigt snart så du int behöver fundera mer på det:) Här infinner sig inga sammandragningar alls så de e int jag som har tagit dem;)

    SvaraRadera