fredag 27 april 2012

Hosta och ont i halsen. I natt sov lil' B helt okej. Hosta på kvällen men sov sen hela natten, vad jag vet iaf. Natten före det grät hon en gång i timmen, sov max en halv timme i sträck. Emelie däremot sov 6 h i sträck i egen säng!
I natt var emelie gråtigare och imorse var hon snuvig, jäkla typiskt alltså. Jag som hoppades att amningen skulle rädda henne..
Jag har ont i halsen och codetabs tabletterna jag köpte igår får jag ju såklart inte äta pga amningen.
Och med min tur kommer jag att ligga med 40 graders feber imorgon kväll då jag äntligen skulle slippa ut på lite barnfri tid. Nå, en dag i taget och jag tänkte dra ut barnen på skoshopping efter lunchen. Shopping piggar ju alltid upp eller hur?
Bella säger hon ska ha blåa mumin skor som Milo har, hittar man månne nå liknande på skoextra?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar