tisdag 24 april 2012

Tänka sig, att jag har en så stor flicka som säger att hon vill läsa lite mera bok innan hon somnar men att jag nog fick gå ner. Jag gick ner och kollade lite tv då jag mittiallt hörde små fotsteg från vinden. jag gick upp och där stod hon i sovrummet med en bok i handen, "ja vill läsa åt emelie!". Emelie är också så duktig och sover andra kvällen i rad i sovrummet, dock i vår säng men igår sov hon en hel timme i sin egen innan hon vaknade och skulle äta. Nu har hon sovd 1,5h och sover ännu. Jag skall också gå och sova nu. Bella ligger i sin säng och verkar ha svårt att få tag på sömnen, hon svänger sig hela tiden men än så länge ligger hon nöjd där. Imorgon skall jag få några timmars ensam tid, ååååh vad skönt det ska bli. Det är över 3 månaders sen sist om man inte räknar en snabb visit till butiken en gång. ååååh, vad skall jag göra? sova?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar