måndag 1 oktober 2012


SLÖMÅNDAG har vi idag, Bellis börja mittiallt skrika igår kväll och fortsatte ända till morgonen. Känns det som iaf.. Hon har feber och antagligen ont i kroppen, stackaren. Nå, pappa flydde till soffan nångång mitt i natten och vi tjejer samsovde. Turvis väckte dom upp varandra och jag pajjade och pajjade. På morgonen mådde hon bättre som tur, för hon har födelsedag idag. Hela 3 år! Tråkigt att hon måste vara sjuk och ligga på soffan idag. Som tur hade vi roligt igår.




På morgonen kom mommo och jag for på föreläsning som hade blivit inhiberad, kanske man borde kolla mailen oftare. Nå, jag for till butiken och handlade så det inte skulle vara helt bortkastad ensamtid. 6 min tog det för mig att gå in, plocka och betala. Det är snabbt va? Och jag hade inte änns bråttom. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar