lördag 7 januari 2012

Vi har mummu på besök och nu klär hon på bellis för lite utelek. Skönt. Snart äter vi lunch och sen far jag på loppisrunda. Det är säkert ett halv år sen jag var senast på loppis och jag har tillåme sminka mig. Ska bli skönt att få lite ensam tid. Till matbutiken skall jag och Life efter hallonbladste bara jag orkar. 
Senare ikväll skall Mathias och jag och se på en hyres stuga mittemot där vi bygger. Hoppas hyran är typ 2 euro och att det är jätte rymligt. hehe. 

Lite babytavara har vi också fått handlat med Bellis. hon tyckte det var jätte spännande och roligt ;)



2 kommentarer:

  1. Åååh loopis vore kul, länge sen sist för mig också.
    Hu va kämppän?

    SvaraRadera
  2. Ja va till 2 loppisar och fyndade noll. Men de va skönt med egentid ändå. Båda ställena vi varit och sätt på är bra. Hyrorna är samma men olika för- och nackdelar. Så vi har lite dilemma vilket vi ska välja!

    SvaraRadera